OJ!

Ja det kan man ju säga:) OJ!! Vad tiden går. Ledsen om ni saknat mej, har haft fullt upp eller rättare sagt inte haft ork till att skriva. Men hade nog behövt skriva av mej lite under tiden som gått...
Men jaja. Det kommer fler tillfällen.

Idag har jag haft en väldans bra dag. Hämtade pojkarna på dagis kl 2 sen direkt hem. Vi stannade ute och gungade och lekte i sandlådan. Grannens pojk som Filip och Liam tycker om att leka med kom hem från skolan under tiden vi var ute så han lämnade sin väska och kom ut och lekte han med. När det var tid att gå in för att jag skulle laga mat ville inte pojkarna följa med. Så de stannade ute med grannpojken (kommer inte ihåg vad han heter). Själv hade jag dock stor uppsickt från fönstret och både det och balkongen var öppna så jag hörde dem hela tiden. De hade så himla roligt och jag han med både disken och var nästan klar med maten när jag kallade in dem. Det tog lite tid att få in dem :) Men måste ju säga att ajg e väldigt stolt över dem då de svarade direkt när jag kallade. Det som tog tid var att de skulle säga hejdå till pojken och en flicka som oxå hade kommit ut till dem.
Vi åt och sen badade pojkarna.
Syrran och Patrik kom hit precis innan pojkarna skulle lägga sig. Men de somnade ganska snabbt efter att de hade gått igen.
Patrik skulle iväg och syrran kom upp lite senare igen så vi satt å snacka lite. Var ett bra tag sen vi gjorde det.

Nu är det strax dax å sova för mej med. Har en del att uppdatera här men det gör jag inte inatt. Är skit trött så håll tummarna för att jag får sova inatt. (Har haft lite svårt för det på sistånde)

Natti natt/ Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0