Blev inte som tänkt:)

Idag hade jag tänkt få upp gardiner på pojkarnas rum och möblera om på mitt. Men så blev inte fallet... För att jag ska kunna sätta upp gardiner på pojkarnas rum behöver jag hjälp med att borra för att kunna skruva fast upphängningen. Hjälpen som skulle komma kunde helt enkelt inte och eftersom jag inte har någon borr eller ens hade klarat av att borra i dessa betongväggar så får jag snällt vänta. Skulle fått ett skrivbord oxå idag från samma person som skulle hjälpa mej med borrningen. Och eftersom jag inte kan möblera mitt rum utan bordet (eftersom jag inte vet hur stor plats det tar) så fick jag lägga den iden till sidan så länge.
Dock har jag haft fullt upp ändå idag :) Har haft vänner på besök och all min tvätt e fixad. Ja nästan iallafall.Den ska bara vikas och läggas på plats med, men det tar vi imorgon.

Helgen som gått har varit fullspäckad:) Jobbade fredagen, lördagen gick åt till vila och party på kvällen med Linda A. På söndagen hjälpte Linda mej med trädgården. Den blev SÅÅÅ fin !!! (stolt) Så visst har det hänt en del medans pojkarna varit hos sin pappa. Imorgon blir det städning här hemma så mycket jag orkar innan jag hämtar mina gullungar:)


Tills nästa gång:)
God natt /Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0