Mys fredag=)

Liam hade feber och var full med prickar på hela kroppen i torsdags när jag hämtade pojkarna på dagis. Han var inte hängig eller så men jag bestämde att de skulle få vara hemma i dag ändå.

Fick hem mina katter oxå i går kväll. De har varit hos min kära mamma i lite mer än ett år då jag inte fick lov att ha djur i min förra lägenhet. Så nu e de här och det verkar som om det ska gå bra. Eftersom de har gått ute hos mamma ska de få gå ut här med. Men de får allt vänta någon vecka innan de släpps ut. De måste ju få känna in sig här och veta att det är här de ska bo=)

Idag har vi busat och myst en massa. Vi bestämde oss för pizza framför tv:n nu ikväll och pojkarna fick välja varsin egen dricka i affären. Liam tog en festis och Filip coka cola zero ;) De åt upp nästan varsin halv pizza och sen busade vi ännu mer:)

Har haft väldans ont i mina ben och framförallt knäna den sista veckan värken sitter även just nu i höger axel å skuldra:( Fick reda på att jag ska in och ta fler prover nu i veckan som kommer. De hade hittat något från de sista proverna så nu vill de ha fler kompleterande... Visst e det skönt att de äntligen tar tag i detta på allvar och att det verkar som de kommer komma fram till något, synd bara att det ska ta sån tid. Men, men det är bara att bita ihop och gå till allt de skickar mej på;)

Har iallafall haft en hörlig mysfredag!!!

Kram/Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0