Snörvel, host host och prosit är och hälsar på.

Japp, så var det min tur då. Jag e super förkyld och febern kommer och går. Hoppas att jag mår bättre imorgon för pojkarna kommer ju hem då. Dessa dagarna har jag sovit väldans mycket och har nog behövt det med :)

Imorgon ska jag till doktorn och det blir väl att ta en massa nya prover men det går framåt iallafall.

Idag har jag varit och träffat min nya handläggare på soc. Helt underbar, lätt att prata med och har stor förståelse för vad jag går igenom nu. SÅÅÅÅÅ skönt!!! Hon ska om pröva beslutet om hyran för denna lägenheten vilket jag inte fått beviljat innan, (kan ju säga att det handlar om 481kr i månaden, inte mycket nä.. men gör stor skillnad när man behöver dem) verkade på henne som om jag ska få resterande hädanefter:).

Var och hälsade på en jobbe kompis i söndes kväll. Hon och en annan jobbe kompis festade lite så jag drack en grogg :) En och den var väldans god. Vi satt å pratade en hel massa och hade skit kul! Har ju inte träffat dem på mycket länge känns det som.

Skulle ha städat idag medans jag tvättade men hade ingen ork, får se om jag orkar imorgon efter besöket hos doktorn.

Nu dax för lite panodil för att dämpa febern och raka vägen i säng=)

Natti natti/Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0