Lite bättre dag för dag:)

Idag är jag bättre. Trots en jobbig natt med hosta och en Liam som inte ville somna om när han vaknade vid halv fyra tiden.
Filips ögon var igen kletade nu på morgonen igen men han e så duktig och kallar på mej så hjälper jag honom in till toa och baddar ögonen med jummet vatten, tror att han tycker det är ganska skönt å bli lite ompysslad :)
Annars har pojkarna bråkat nästan hela förmiddagen men nu sitter de fint och leker med sitt lego inne på rummet. Får väl se hur länge det varar :)
 Jag ska se hur mycket jag orkar göra här hemma idag. Behöver dammsuga, damma, torka golven och se om där finns tvätt tid.
Får väl se hur länge jag orkar hålla på idag. Är lite seg på grund av alla tabletterna men det ska väl gå bra.

Å jo, hade behövt hjälp av någon med bil och körkort för jag MÅSTE handla. Ska se om jag kan få fatt i barnvakt och någon som kör så går det fortare.

Se ya/Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0