Kära dagbok ;)

Ja nu var det ju ett tag sen IGEN! Men jag har inte glömt er. Denna veckan har bara segat sig förbi...
Har inte hänt så mycket.

Lite kul e det iallafall att min granne över mej är en gammal vän sen tonåren:) Hon och hennes dotter var här nere i onsdags å hälsade på. Pratade en massa gamla minnen:)

Å just det ja, min syster har skaffat en ny liten kise. Jättesöt och leksen! Shima tror jag det var hon hette.
Min tjockis Sheila har fått en dålig ovana och kissar i badkaret. Hon tycker inte alls om kattlådan... Eller e det kanske kattsanden som e fel. Ska iallafall köpa ny sand i helgen så hoppas det funkar sen. Tänkte snart släppa ut dem. Får bara hålla tummarna för att de kommer hem igen. De vill ju ut så det e väl snart dax.

Pojkarna ska till sin pappa imorgon (lör) och jag tänkte att jag skulle städa och packa upp resterande av lådorna som står i hörnen här.

Kanske hinner jag med och orkar pyssla lite oxå;)

Kram på er/Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0