Bånken=)

Jobbade ju natten tills idag på Bånken här i Kristianstad, och jag hade skita kul!!! Underbara gäster vid mitt bord som dansade och sjöng med till musiken. Vi hade så himla skoj så de satt hos mej hela kvällen;)
Fick dem att skaka rumpan ordentligt när Berra spelade Sean Banan;) En mycket uppskattad kväll tyckte gästerna när de gick och hoppades få spela med mej snart igen och jag kan ju inte annat än att säga detsamma.

Bengt "Berra" Dahlqvist=) Dj på bånken.

Bengt fick igång folket och dansade och sjöng en massa själv=)


Idag hämtade Linda mej så vi körde upp till Pysseltagen i örkelljunga. Handlade hem lite gjorde vi och nu kan jag äntligen göra lite julkort.


Lite nytt från Pysseltagen=)
 En mycket bra butik och Inger som äger den är helt underbar och ger tips och kollar upp saker som man söker efter om hon kan ta hem det=)


Ikväll ska jag inte sitta hemma utan ska hem till en arbetskollega och festa lite sen ska vi till Bånken. Är redan sen dit men hade glömt att jag hade tvätt tid och jag behövde verkligen tvätta. Och som vanligt fungerar ju bara en maskin av två så det tog lite längre tid än planerat. Men iväg ska jag, fast att jag är sketa trött:)

Festen väntar:) Hej då/Diddi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0